donderdag 3 november 2011

Ke11y - Kelly Slater 11th ASP World Title


Yupla, nog maar eens een Kelly Slater appreciation blog postje. Alsof 10 keer wereldkampioen zijn nog niet voldoende was, doet Kelly er nog een schepje bovenop. 20 jaar in de running en nu al 11 keer wereldkampioen...
Il faut le faire!

Een tijdje geleden schreef ik nog een post over Kelly's 10e wereldtitel.

De 10e wereldtitel leek moeilijker voor mij en voelde als een 2 jaar durende reis... nee, echt, het voelde net als een 20 jaar durende reis om naar de 10e wereldtitel te geraken. Vorig jaar toen het gebeurd was, kon ik het in het verleden een plaats geven. En er waren al meteen vragen over de 11e, maar het is echt niet te omschrijven wat 10 deed voor mensen. Dit jaar begon een beetje kalmer en in de luwte. Ik startte behoorlijk fris, aldus Kelly. Een deel van de mensen blijft altijd maar praten over mijn leeftijd en je weet dat ik nu 39 ben, bijna 40. Voor mij is dat letterlijk gewoon een nummer. Ik wil bewijzen dat mensen het mis hebben en zelf super gezond blijven. Ik zie niet in waarom ik op 50 niet in een betere conditie kan zijn, dan ik nu ben. Als er iets is wat ik zeer graag wil proberen, dan is het om dat te bewijzen aan m'n fans.

Hier wat sfeerbeelden van dit jaar:










Quote of the day:"People always talk about my age. I'm 39 going on 40 in a few months and, to me, that's literally just a number," Kelly Slater 2011

Ik hoop dat Kelly in 2011 ook eens tijd maakt voor de Kelly Slater Wave Company.

Geen opmerkingen:

Sponsor

Meest gelezen voorbije maand: