zaterdag 9 januari 2010

Cirque Belgique - Belgisch surf, skate en snow TV show

Ik ben al een tijdje fan van Cirque Belgique.

Eindelijk weer eens wat footage van onze Belgische riders. De laatste tijd ben ik echter nog meer fan van dit "Online Magazine" omdat het eigenlijk een volwaardig TV-programma aan het worden is.

Vroeger vond ik het zalig om als klein manneke naar Eurosport, MTV en Channel4 te kijken om daar af te stemmen op de extreme sports uitzendingen.

Ik weet niet wat het precies is, maar het feit dat de uitzendingen op een analoge tv op een vast tijdstip worden uitgezonden, heeft iets magisch. Ook het feit dat je in je zetel zit en naar een groot scherm zit te kijken maakt het zoveel specialer dan het online te bekijken wanneer je maar wil.

Alhoewel dat dit laatste ook zoveel voordelen heeft. Maar toch vind ik het feit dat Cirque Belgique nu gewoon analoog te bekijken is op Exqi Intro super.

Check het zendschema op Exqi om de afleveringen old school te bekijken of tune in op het Cirque Belgique Vimeo kanaal en bekijk alle afleveringen in 2.0 style...

cirque belgique skate snow surf tv show

Cirque Belgique is een Televisieprogramma in magazinestijl over de wereld van de boardsporten. De makers leven zich creatief uit in de formats die telkens 30 minuten duren per episode.

De nadruk ligt op nieuws, interviews, reizen en de episodes bevatten steeds footage van de Belgische skate, surf en snow scene.

Cirque Belgique wordt gemaakt door dezelfde coole mensen bij 4cast media, zij die ons ook SWELL, WOOD & SCS magazine brengen.

Zie hier een paar van mijn favoriete episodes:

Episode 2 - A Day In The Life - Lars Musschoot from Cirque Belgique on Vimeo.



Episode 4 - Full Feature from Cirque Belgique on Vimeo.



Episode 6 - Full Feature from Cirque Belgique on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Sponsor

Meest gelezen voorbije maand: