dinsdag 20 november 2007

Send your question - Surfing Belgium

the surfbuddha timo mouton surfblog

De surfbuddha (aka Timo(thy) Mouton aka stimorolthy) is een blog ontstaan uit de vreugde en passie voor het golfsurfen in België en Nederland. Ik ben beginnen surfen vanaf mijn zestiende (nu ongeveer al meer dan 15 jaar :-$) in de Noordzee ergens rond Surfers Paradise. Ik ben helemaal geen professionele of doorwinterde Noordzee surfer, leer nog elke keer bij en weet ook niet op alle surfvragen meteen een antwoord. De blog is gegroeid vanuit de vaststelling dat er toch heel wat terugkerende vragen en opmerkingen waren vanuit de surfwereld in België. Door mijn passie voor het surfen wou ik meestal zelf meteen op zoek gaan naar het antwoord, eens gevonden leek het me leuk om deze info ook met andere surfers te delen, vandaar deze blog. Heb je zelf opmerkingen of vragen, stuur ze dan gerust door naar thesurfbuddha "apenstaartje" gmail.com. Ik probeer er dan zo snel mogelijk een antwoord op te vinden en/of een blogpost over te maken.

Je kan me ook volgen via Twitter via @stimorolthy Ik post een mix van online marketing, alledaagse beslommeringen en af en toe ook wat surfrelated links... Voor de die-hard surfers heb ik een Surf Twitter list gemaakt.

The Surf Buddha is a Q&A blog about surfing culture and in specific surfing in Belgium and Netherlands. Send your question to the surfbuddha's little helper @ thesurfbuddha "apenstaartje" gmail.com and if you have good karma the answer will soon be posted...

Geen opmerkingen:

Sponsor

Meest gelezen voorbije maand: